Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(10) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A Firmware frissítő eszköz vagy az I-FAX telepítő eszköz futtatásakor a 'Program nem tud futni' üzenet jelenik meg a számítógépenképernyőjén. Mit kell ilyenkor csinálnom? A papír a 2 oldalas tálcában akadt el A papír a készülék belsejében akadt el A papír a készülék hátsó részében akadt el A papír a papírtálcában akadt el Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat. Cserélje ki a dobegységet Cserélje ki a tonerkazettát(Videó) Most cseréltem ki a tonerkazettát, és az LCD-kijelzőn továbbra is megjelenik a „Toner Low”(Toner alacsony) / „cserélje ki a tonert” (Toner befejeződött) üzenet, vagy a Toner LEDtovábbra is világít vagy villog. Tovább
(3) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A készülék firmware-ének frissítése a Brother iPrint&Scan (Android/IOS)segítségével Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
(9) A papír a 2 oldalas tálcában akadt el A papír a készülék belsejében akadt el A papír a készülék hátsó részében akadt el A papír a papírtálcában akadt el Borítékok betöltése és nyomtatása a TC tálca használatával Normál papír, fejléces papír, színes papír újrahasznosított papír finom papír betöltése és nyomtatása a TC tálcába Normál papír, fejléces papír, színes papír, vékony papír és újrahasznosított papír betöltése és nyomtatás a papírtálcahasználatával Vastag papír betöltése a papírtálca használatával Vastag papír és címkék betöltése és nyomtatása a TC tálca használatával
(15) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A nyomtatási zaj csökkentése A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát? Biztonságos nyomtatás (Macintosh) Biztonságos nyomtatás (Windows®) Festékfogyasztás csökkentése Makró használata a számítógépről (Windows®) Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtatás a papír mindkét oldalára (Macintosh) Nyomtatás a papír mindkét oldalára (Windows®) Nyomtatás füzetként (Windows®) Nyomtatás plakátként (Windows®) Nyomtatási profil létrehozása vagy törlése (Windows®) Tovább
(2) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek