Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
-
A legutóbbi nyomtatási munka újranyomtatása. (Windows felhasználóknál)
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtató állapota Offline vagy szüneteltetve.
-
A nyomtatási sebesség nagyon lelassul, amikor XML Paper Specification dokumentumformátumú nyomtató meghajtót használok.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát?
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Amikor nyomtatok, az XML Paper Specification Printer Driver/illesztőprogram használatával, a nyomat nem olyan, mint amireszámítani lehetett, nagyon különbözik az eredeti verziótól, vagy az előnézettől, vagy egyáltalán nem tudok nyomtatni.
-
Hogyan nyomtathatok tesztoldalt?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)