Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
-
A Brother készüléket Windows XP/Windows Vista TCP/IP alapú hálózati környezetben használom. Eddig tudtam nyomtatni, most pedigegyszerre nem. Miért?
-
A gép nyomtatáskor váratlanul összefüggéstelen karakterhalmazt jelenít meg.
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtató állapota Offline vagy szüneteltetve.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát?
-
A Windows Server 2003 környezetben a Brother illesztőprogram használata közben problémákmerülnek fel. Nem tudok szkennelni vagy nyomtatni. Mit tehetek?
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Az Adobe® Acrobat®/Acrobat® Reader®/Reader® alkalmazásokkal nem tudok nyomtatni. Hogyan háríthatom el ezta problémát?
-
Ha a PowerPoint alkalmazásból nyomtatok, és a 2 az 1-ben funkciót használom, akkor a dokumentum egyes szegélyei nem lesznekkinyomtatva, vagy a nyomtató olyan vonalakat nyomtat, amelyeknek nem kellene ott lenniük. Mit tehetek?
-
Ha Microsoft® Word 2002 alkalmazást használom, akkor azoknál a szegélyeknél, amelyek hullámos vagy szaggatott vonalat vagypontsort használnak, a vonalak folyamatos vonalként jelennek meg. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
-
Nem tudok nyomtatni számítógépről hálózaton keresztül . (Macintosh)
-
Windows Vista vagy Windows 7 operációs rendszert használok és hálózatra csatlakozott Brother készülékkel szeretnék dolgozni, de akészülék nem csatlakozik (offline) és nem tudok nyomtatni.
-
Windows XP SP2 vagy Windows Server 2003 operációs rendszert használok. A nyomtató illesztőprogram telepítése után egy hibaüzenetjelenik meg, amelyik a BRSVC01A.EXE fájlra hivatkozik, és nem tudok nyomtatni. Mit tehetek?