Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(3) Igazolvány másolása Másolás a papír mindkét oldalára (kétoldalas másolás) Másolt képek nagyítása vagy kicsinyítése
(18) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A dob hamarosan véget ér A Firmware frissítő eszköz vagy az I-FAX telepítő eszköz futtatásakor a 'Program nem tud futni' üzenet jelenik meg a számítógépenképernyőjén. Mit kell ilyenkor csinálnom? A papír a 2 oldalas tálcában akadt el A papír a készülék belsejében akadt el A papír a készülék hátsó részében akadt el A papír a papírtálcában akadt el Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve." Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat. Cserélje a dobegységet Cserélje ki a tonerkazettát(Videó) Dob! Dokumentumelakadás Kevés a festék, vagy készítsen elő új tonerkazettát Média típusa nem egyezik vagy média nem egyezik Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006) Most cseréltem ki a tonerkazettát, és az LCD-kijelzőn továbbra is megjelenik a „Toner Low”(Toner alacsony) / „cserélje ki a tonert” (Toner befejeződött) üzenet, vagy a Toner LEDtovábbra is világít vagy villog. Papírelakadás a TC tálcában. Tovább
(4) A Fogadás memóriába funkció kikapcsolása Beérkezett faxok továbbítása egy másik készülékre Fogadási memória beállításainak módosítása Fogadott faxok tárolása a készülék memóriájában
(9) A gépem kétoldalasan nyomtat, amikor az illesztőprogramban az egyoldalas nyomtatást választom (Linux) A letöltött illesztőprogram neve különbözik a gépemetől. (Linux) A nyomtató-illesztőprogram egyszerű eszköz telepítése. (Linux) A nyomtató-illesztőprogramok eltávolítása (Linux) A Scan Key Tool (Linux) tűzfalport-követelményei Az illesztőprogram telepítése sikeres volt, de nem tudok nyomtatni Redhat, Fedora vagy CentOS (Linux) rendszereken. Az illesztőprogram telepítése sikeresen befejeződött, de nem tudok kinyomtatni. (Linux) Beolvasás XXXX-ig. (XXXX a Scan Key-Tool funkció.) (Linux) Használhatom a Brother nyomtatómat 64 bites Linux disztribúcióval? (Linux)
(4) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A készülék firmware-ének frissítése a Brother iPrint&Scan (Android/IOS)segítségével Mi az a Brother iPrint&Scan? Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
(14) A dokumentum a dokumentumfedél alatt akadt el A dokumentum az ADF egység felső részén akadt el A papír a 2 oldalas tálcában akadt el A papír a készülék belsejében akadt el A papír a készülék hátsó részében akadt el A papír a papírtálcában akadt el Az ADF-ben elakadt kis papírdarabok eltávolítása Borítékok adagolása és nyomtatása TC tálca segítségével Dokumentumelakadás Normál papír, fejléces papír, színes papír, vékony papír és újrahasznosított papír betöltése a papírtálcába Papír betöltése a többcélú tálcába (TC tálca) Papírelakadás a TC tálcában. Vastag papír betöltése és nyomtatása a papírtálca segítségével Vastag papír és címkék betöltése és nyomtatása TC tálca segítségével Tovább
(23) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok. A nyomtató állapota offline vagy szüneteltetve. A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát? Biztonságos nyomtatás (Macintosh) Biztonságos nyomtatás (Windows®) Festékfogyasztás csökkentése Makró használata a számítógépről (Windows®) Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június) Nem tudok nyomtatni a Brother készülékemmel vezetékes hálózaton. (Windows / MacOS) Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Mac) Nem tudok nyomtatni a számítógépről USB-n keresztül. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtatás a papír mindkét oldalára (Macintosh) Nyomtatás a papír mindkét oldalára (Windows®) Nyomtatás füzetként (Windows®) Nyomtatás plakátként (Windows®) Nyomtatási feladat megszakítása Nyomtatási profil létrehozása vagy törlése (Windows®) Nyomtatási zaj csökkentése Több oldal nyomtatása egyetlen papírlapra (N-az-1-ben) (Windows®) Tovább
(31) <!--Title Start-->Dokumentum szkennelése Windows XP alkalmazással A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A beolvasás beállításainak módosítása ControlCenter4-ről vagy A BEOLVASÁSgombbal (Windows®esetén) A Brother készülékhez tartozó CD-ről vagy az internetről letöltött illesztőprogramokat használom, de a Windows Server™ 2003környezetből nem tudok szkennelni. Mit kell tennem a probléma elhárításához? A hálózati lapolvasás funkció nem működik, ha megnyomja a Brother készülékkezelőpaneljén lévő Scan (Beolvasás) gombot. (Windows esetén) Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve." Dokumentum szkennelése Windows Vista alkalmazással Egyszerű beolvasás e-mailbe Hogyan indíthatom el a Képolvasó és fényképezőgép varázslót a Windows Vista operációs rendszerben? Hogyan szkennelhetek a „Képolvasó és fényképezőgép varázslóval” Windows XP operációs rendszernél? Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be a Windows XP alkalmazásomba? Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006) Mac OS X számú rendszert használok. Nem tudok szkennelni az USB interfész használatával. Megosztom a Brother készülékemet. Tudok nyomtatni, de szkennelni nem. Nem találom a célszámítógépet a hálózaton, amikor akészülék Beolvasás gombjával vagy vezérlőpaneljével próbálokbeolvasni egy dokumentumot. Nem tudok hálózaton keresztül szkennelni, de nyomtatni igen. (Windows) Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Szkennelés e-mail mellékletbe a ControlCenter2 eszközzel (Macintosh) Szkennelés e-mail mellékletbe a ControlCenter4 Speciális üzemmódjával (Windows®) Szkennelés e-mail mellékletbe Szkennelt adatok feltöltése FTP-kiszolgálóra Szkennelt adatok feltöltése SharePoint®-kiszolgálóra Szkennelt adatok küldése e-mail kiszolgálóra Szkennelt adatok mentése mappába PDF-fájlként Szkennelt adatok mentése mappába PDF-fájlként a ControlCenter2 eszközzel (Macintosh) Szkennelt adatok mentése mappába PDF-fájlként a ControlCenter4 Otthoni üzemmódjával (Windows®) Szkennelt fájl mentése mappába PDF-fájlként a ControlCenter4 Speciális üzemmódjával (Windows®) Windows Vista operációs rendszert használok. Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be egy Office 2007 alkalmazásba? Windows XP operációs rendszert használok. Az USB kábel segítségével nem tudok szkennelni. Mit tehetek? Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bites operációs rendszert használok. Nem tudok a Corel® Paint ShopPro® X alkalmazással szkennelni a WIA illesztőprogram segítségével. Mit tehetek? Tovább
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek