Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(4) A Brother készülék alaphelyzetbe állítása Az Active Directory® hitelesítés konfigurálása a Web alapú kezelővel Az LDAP hitelesítés konfigurálása a Web alapú kezelővel Nyilvános mód konfigurálása a Secure Function Lock 3.0 szolgáltatáshoz
(7) A Brother készülék nyomtatási igazításának ellenőrzése A nyomtatási beállítások opciók módosítása nyomtatási problémák esetén A nyomtatási minőség ellenőrzése A papíradagolás helyes beállítása a függőleges vonalak megszüntetése érdekében Másolt képek nagyítása vagy kicsinyítése Nyomtatás Festéktakarékos módban További problémák
(11) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A 1. Papírtálca nem található/ a 2. Papírtálca nem található A beolvasás sikertelen / a beolvasás sikertelen A fedél nyitva van A tintamennyiség nem érzékelhető Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat. Kevés a tinta Nem észlelhető Nem lehet nyomtatni XX Nincs papír / nincs papír Papírméret nem egyezik Tovább
(11) A Brother készülék nyomtatási igazításának ellenőrzése A fogadott faxokat a PC-Fax fogadás használatával továbbítsa számítógépére (Csak Windows® esetében) A nyomtatási beállítások opciók módosítása nyomtatási problémák esetén A nyomtatási minőség ellenőrzése A papíradagolás helyes beállítása a függőleges vonalak megszüntetése érdekében Beérkezett faxok továbbítása egy másik készülékre Fax nyomtatása a készülék memóriájából Fogadási memória beállításainak módosítása Fogadási memória kikapcsolása Fogadott faxok tárolása a készülék memóriájában Távoli lehívási parancsok Tovább
(10) A gépem kétoldalasan nyomtat, amikor az illesztőprogramban az egyoldalas nyomtatást választom (Linux) A letöltött illesztőprogram neve különbözik a gépemetől. (Linux) A nyomtató-illesztőprogram egyszerű eszköz telepítése. (Linux) A nyomtató-illesztőprogramok eltávolítása (Linux) A Scan Key Tool (Linux) tűzfalport-követelményei Az illesztőprogram telepítése sikeres volt, de nem tudok nyomtatni Redhat, Fedora vagy CentOS (Linux) rendszereken. Az illesztőprogram telepítése sikeresen befejeződött, de nem tudok kinyomtatni. (Linux) Beolvasás XXXX-ig. (XXXX a Scan Key-Tool funkció.) (Linux) Használhatom a Brother nyomtatómat 64 bites Linux disztribúcióval? (Linux) Képek nyomtatásakor a minőség nem jó (Linux) Tovább
(5) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A készülék firmware-ének frissítése a Brother iPrint&Scan (Android/IOS)segítségével Mi az a Brother iPrint&Scan? Nyomtasson vagy szkenneljen a Brother iPrint & Scan alkalmazásból az Android ™ mobil eszköz NFCfunkciójával. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
(14) A dokumentum az ADF- egység alsó részén akadt el A dokumentum az ADF egység felső részén akadt el A papír a készülék elejében akadt el A papír a készülék hátsó részében akadt el Az ADF-ben elakadt papírdarabok eltávolítása Borítékok betöltése az 1. papírtálcába Dokumentum akadt el az ADF-egység belsejében Dokumentumok betöltése a szkennerüvegre Dokumentumok betöltése az automatikus dokumentumadagolóba (ADF) Fotó papír betöltése az 1. papírtálcába Papír betöltése a többcélú tálcába (TC tálca) Papírdarabok eltávolítása Töltsön A3, Ledger, vagy Legal méretű papírt az 1. papírtálcába / 2. papírtálcába Töltsön A4, Letter, vagy Executive méretű papírt az 1. papírtálcába / 2. papírtálcába Tovább
(22) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A Brother készülék nyomtatási igazításának ellenőrzése A nyomtató állapota offline vagy szüneteltetve. A nyomtatási beállítások opciók módosítása nyomtatási problémák esetén A nyomtatási minőség ellenőrzése A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) A papíradagolás helyes beállítása a függőleges vonalak megszüntetése érdekében A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát? Automatikus nyomtatás a lap mindkét oldalára (Automatikus kétoldalas nyomtatás) (Windows®) Automatikus nyomtatás a papír mindkét oldalára (Automatikus kétoldalas nyomtatás) (Mac) Automatikus nyomtatás füzetként (Windows®) Megelőzi az elmosódott nyomatokat és a papírelakadásokat (Mac) Megelőzi az elmosódott nyomatokat és a papírelakadásokat (Windows®) Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június) Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Mac) Nem tudok szegély nélküli nyomatokat készíteni. Nyomtasson vagy szkenneljen a Brother iPrint & Scan alkalmazásból az Android ™ mobil eszköz NFCfunkciójával. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtatás plakátként (Windows®) Nyomtatási zaj csökkentése További problémák Tovább
(21) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A beolvasás beállításainak módosítása ControlCenter4-ről vagy A BEOLVASÁSgombbal (Windows®esetén) A hálózati lapolvasás funkció nem működik, ha megnyomja a Brother készülékkezelőpaneljén lévő Scan (Beolvasás) gombot. (Windows esetén) Dokumentumok betöltése a szkennerüvegre Dokumentumok betöltése az automatikus dokumentumadagolóba (ADF) Kiszolgálói nyilvános kulcs importálása a Web alapú kezelővel Megosztom a Brother készülékemet. Tudok nyomtatni, de szkennelni nem. Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet. Nyomtasson vagy szkenneljen a Brother iPrint & Scan alkalmazásból az Android ™ mobil eszköz NFCfunkciójával. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Szkennelés FTP-re profil beállítása Szkennelés hálózatra profil beállítása Szkennelés SharePoint®-ra profil beállítása Szkennelés szerkeszthető szövegfájlba OCR használatával Szkennelt adatok küldése e-mail kiszolgálóra Szkennelt adatok mentése mappába PDF-fájlként Szkennelt adatok mentése mappába PDF-fájlként a ControlCenter4 Otthoni üzemmódjával (Windows®) Szkennelt fájl mentése mappába PDF-fájlként a ControlCenter4 Speciális üzemmódjával (Windows®) További problémák Ügyfélkulcspár exportálása a Web alapú kezelővel Ügyfélkulcspár létrehozása a Web alapú kezelővel Tovább
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek