Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A dobegység cseréje után továbbra is megjelenik a „cserélje ki a dobot”, a„dob vége hamarosan”, a „dob vége közel” vagy a „dobleállítása” hibaüzenet.
-
A Firmware frissítő eszköz vagy az I-FAX telepítő eszköz futtatásakor a 'Program nem tud futni' üzenet jelenik meg a számítógépenképernyőjén. Mit kell ilyenkor csinálnom?
-
A következő hibaüzenetet kaptam: „Print Queue is stopped” (Nyomtatási sor leállítva) Mac OS X 10.2 - 10.4 operációs rendszeresetén.
-
A Szkennelés e-mailbe funkció nem működik az Outlook2003 vagy Outlook2007 alkalmazásokkal. Mit tehetek?
-
A telepítő varázsló nem találja a Brother készüléket a hálózatomon a készülékhez tartozó CD-n vagy a webes teljesillesztőprogram-csomagban található illesztőprogramok telepítése során. Mit tehetek?
-
A vírusirtó programom figyelmeztető üzenetet jelenít meg a Web BRAdmin telepítése közben. Mit tehetek?
-
Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve."
-
Az os X 10.8.x rendszeren a „xxxxxxx.xxx.xxx nem nyitható meg, mert azonosítatlan fejlesztőtőlszármazik.” üzenet jelenik meg (ahol xxxxxxx.xxx a fájlnév.)
-
Dokumentum szkennelésekor a “xxxx nem található ... (CC3-202-03031b02)" hibaüzenet jelenik meg, ControlCenter3 használatakor, USBkapcsolattal Windows 7 rendszerrel.<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
-
Ha az MFL-Pro Suite alkalmazást telepítem a CD-ROM-ről, akkor a 2723-as belső hibát és az IS001 hibát kapom, amely szerint: APaperPort telepítő nem válaszol. Mit tehetek?
-
Mac OS 9 operációs rendszert használok. 1,010-es hibaüzenetet kapok, ha a Macintosh számítógépemre szeretnék szkennelni. Mittehetek?
-
Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006)
-
Már kicseréltem a tonert, de az LCD kijelzőn továbbra is megjelenik a Toner vége/ Toner csere ("Toner Life End" / "Replace Toner")üzenet vagy a Toner LED jelzés továbbra is villog. Mit tehetek?
-
Mit jelent az LCD képernyőn megjelenő „Átvitelhiba”?
-
Windows rendszert használok. Amikor Email-be szeretnék szkennelni, ezt a hibaüzenetet kapom: "the command line argument is notvalid. Verify the switch you are using". ("A parancssor paramétere nem megfelelő. Ellenőrizze a használt kapcsoló helyességét.")Mit tehetek?
-
Windows Vista operációs rendszert használok. Amikor a teljes illesztőprogram-csomagot telepítem, akkor a következő hibaüzenetetkapom: „Kezeletlen kivétel”(Unhandled Exception). Mit tehetek?
-
Windows XP operációs rendszert használok; amikor a Brother készülékem USB illesztőprogramjait telepítem, akkor az 'Ezt a hardvertnem lehet telepíteni' hibaüzenetet kapom és nem tudok nyomtatni. Mit tehetek?
-
Windows XP/XP Professional x64 operációs rendszert használok. Ha a számítógépem feléled a készenléti állapotból vagy ahibernálásból, akkor a „Nincs eszköz” üzenet jelenik meg és a státusz monitor szürkévé válik. Mit tehe
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A Brother készülék nem látszik a "Print & Fax" vagy "Print & Scan" eszközben. (Mac OS X 10.5 vagy újabb verzió)
-
A Brother készülékemet megosztottam a Windows XP számítógépen, más Windows felhasználók azonban nem tudnak nyomtatni. Miért?
-
A következő hibaüzenetet kaptam: „Print Queue is stopped” (Nyomtatási sor leállítva) Mac OS X 10.2 - 10.4 operációs rendszeresetén.
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtató állapota offline vagy szüneteltetve.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát?
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Az Adobe® Acrobat®/Acrobat® Reader™/Reader® alkalmazásokkal nem tudok nyomtatni. Hogyan háríthatom elezt a problémát?
-
Brother készülékem nem látható a Print Center (Nyomtatóközpont) és a Printer Setup Utility alkalmazásokban. (Mac OS X 10.2 - 10.4operációs rendszer esetén)
-
Egyszerű hálózati konfigurációt használok (Simple Network Configuration) Apple® Mac OS X rendszeren. A Macintosh gépről tudoknyomtatni, de a Windows PC-ről nem. Mit tehetek?
-
Ha Microsoft® Word 2002 alkalmazást használom, akkor azoknál a szegélyeknél, amelyek hullámos vagy szaggatott vonalat vagypontsort használnak, a vonalak folyamatos vonalként jelennek meg. Mit tehetek?
-
Mac OS X operációs rendszert használok, és hibaüzeneteket kapok, ha nyomtatni szeretnék. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
-
Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Mac)
-
Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Windows)
-
Nyomtathatok DOS alkalmazásokból is?
-
Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
-
<!--Title Start-->Dokumentum szkennelése Windows XP alkalmazással
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A Brother készülékhez tartozó CD-ről vagy az internetről letöltött illesztőprogramokat használom, de a Windows Server™ 2003környezetből nem tudok szkennelni. Mit kell tennem a probléma elhárításához?
-
A ControlCenter3 indításakor üres ablak jelenik meg (Windows)
-
A hálózati lapolvasás funkció nem működik, ha megnyomja a Brother készülékkezelőpaneljén lévő Scan (Beolvasás) gombot. (Windows esetén)
-
A Szkennelés e-mailbe funkció nem működik az Outlook2002, Outlook2003 vagy Outlook2007 alkalmazásokkal.Mit tehetek?
-
A Szkennelés e-mailbe funkció nem működik az Outlook2003 vagy Outlook2007 alkalmazásokkal. Mit tehetek?
-
Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve."
-
Dokumentum szkennelése Windows Vista alkalmazással
-
Dokumentum szkennelésekor a “xxxx nem található ... (CC3-202-03031b02)" hibaüzenet jelenik meg, ControlCenter3 használatakor, USBkapcsolattal Windows 7 rendszerrel.<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
-
Ha a Brother Control Center 2.0 alkalmazásból használom a szövegfelismeréses szkennelést (OCR-t), akkor az OCR alkalmazás nemindul el. A számítógépre Windows XP SP2 szervizcsomagot telepítettem. Mit tehetek?
-
Hogyan állíthatom be és módosíthatom a ControlCenter 2 vagy 3 szkennelési opcióit?
-
Hogyan indíthatom el a Képolvasó és fényképezőgép varázslót a Windows Vista operációs rendszerben?
-
Hogyan szkennelhetek a „Képolvasó és fényképezőgép varázslóval” Windows XP operációs rendszernél?
-
Hogyan szkennelhetek be egy dokumentumot a Windows Vista Fotótár használatával?
-
Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be a Windows XP alkalmazásomba?
-
Hogyan tudok PDF formátumban szkennelni egy dokumentumot? (Scan to File)
-
Mac OS 9 operációs rendszert használok. 1,010-es hibaüzenetet kapok, ha a Macintosh számítógépemre szeretnék szkennelni. Mittehetek?
-
Mac OS X 10.4/10.5 operációs rendszert használok és telepítettem az Adobe® Photoshop® CS3 alkalmazást, de a szkenner nemismeri fel a Photoshop CS3-at, annak ellenére, hogy a ControlCenter2-vel vagy más alkalmazásokkal tudok szkennelni. Mit tehetek?
-
Mac OS X 10.5 használok. Amikor az USB-t használva szkennelni próbálok a Brother ControlCenter2-t használva a ControlCenter2 ablakbecsukódik. Mit tegyek?
-
Mac OS X 10.5 operációs rendszert használok. A hálózati szkennelési funkció nem működik, ha a Brother készülék vezérlőpaneljánmegnyomom a szkennelés gombot. Mit tehetek?
-
Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006)
-
Mac OS X számú rendszert használok. Nem tudok szkennelni az USB interfész használatával.
-
Megosztom a Brother készülékemet. Tudok nyomtatni, de szkennelni nem.
-
Nem találom a célszámítógépet a hálózaton, amikor akészülék Beolvasás gombjával vagy vezérlőpaneljével próbálokbeolvasni egy dokumentumot.
-
Nem tudok hálózaton keresztül szkennelni, de nyomtatni igen. (Windows)
-
Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet.
-
Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
-
Több oldal beolvasása egy fájlba, ahelyett, hogy az egyes beolvasást különfájlként mentené.
-
Tudok nyomtatni, de hálózaton keresztül nem tudok beolvasást végezni. (Windows esetén)
-
Windows rendszert használok. Amikor Email-be szeretnék szkennelni, ezt a hibaüzenetet kapom: "the command line argument is notvalid. Verify the switch you are using". ("A parancssor paramétere nem megfelelő. Ellenőrizze a használt kapcsoló helyességét.")Mit tehetek?
-
Windows Vista operációs rendszert használok. Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be egy Office 2007 alkalmazásba?
-
Windows XP operációs rendszert használok. Az USB kábel segítségével nem tudok szkennelni. Mit tehetek?
-
Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bites operációs rendszert használok. Nem tudok a Corel® Paint ShopPro® X alkalmazással szkennelni a WIA illesztőprogram segítségével. Mit tehetek?