Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
-
A Brother ControlCenter2 programmal való szkenneléskor a „Scanning failed. Please try to scan the image again, if the errorhappens again please restart your computer, and then try to scan again. (CC031)” üzenet jelenik meg és nem tudok szkennelni. Mittehetek?
-
A Firmware frissítő eszköz vagy az I-FAX telepítő eszköz futtatásakor a 'Program nem tud futni' üzenet jelenik meg a számítógépenképernyőjén. Mit kell ilyenkor csinálnom?
-
A hátlap egyértelműen be van csukva, ennek ellenére a „Back Cover Open” (Hát. fed. nyitva) üzenet jelenik meg az LCD kijelzőn.Hogyan törölhetem ezt az üzenetet?
-
A következő hibaüzenetet kaptam: „Print Queue is stopped” (Nyomtatási sor leállítva) Mac OS X 10.2 - 10.4 operációs rendszeresetén.
-
A Szkennelés e-mailbe funkció nem működik az Outlook2003 vagy Outlook2007 alkalmazásokkal. Mit tehetek?
-
A telepítő varázsló nem találja a Brother készüléket a hálózatomon a készülékhez tartozó CD-n vagy a webes teljesillesztőprogram-csomagban található illesztőprogramok telepítése során. Mit tehetek?
-
A vírusirtó programom figyelmeztető üzenetet jelenít meg a Web BRAdmin telepítése közben. Mit tehetek?
-
Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve."
-
Az os X 10.8.x rendszeren a „xxxxxxx.xxx.xxx nem nyitható meg, mert azonosítatlan fejlesztőtőlszármazik.” üzenet jelenik meg (ahol xxxxxxx.xxx a fájlnév.)
-
Dokumentum szkennelésekor a “xxxx nem található ... (CC3-202-03031b02)" hibaüzenet jelenik meg, ControlCenter3 használatakor, USBkapcsolattal Windows 7 rendszerrel.<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
-
Ha a PaperPort® 9.0SE alkalmazást használom szövegfelismeréses szkenneléshez (OCR-hez), akkor a következő hibaüzenet jelenikmeg: „System error incurred in external ink module EZText.g32. The OCR server is unable to process the document”. A számítógépreWindows XP SP2 szervizcsomagot telepítettem. Mit tehetek?
-
Ha az MFL-Pro Suite alkalmazást telepítem a CD-ROM-ről, akkor a 2723-as belső hibát és az IS001 hibát kapom, amely szerint: APaperPort telepítő nem válaszol. Mit tehetek?
-
Hogyan törölhetem a „Drum Error” (Dob Hiba) vagy „Dust on Drum” (Por a dobon) hibaüzenetet az LCD kijelzőről?
-
Mac OS 9 operációs rendszert használok. 1,010-es hibaüzenetet kapok, ha a Macintosh számítógépemre szeretnék szkennelni. Mittehetek?
-
Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006)
-
Már kicseréltem a tonert, de az LCD kijelzőn továbbra is megjelenik a Toner vége/ Toner csere ("Toner Life End" / "Replace Toner")üzenet vagy a Toner LED jelzés továbbra is villog. Mit tehetek?
-
Mit jelent az LCD képernyőn megjelenő „Átvitelhiba”?
-
Windows rendszert használok. Amikor Email-be szeretnék szkennelni, ezt a hibaüzenetet kapom: "the command line argument is notvalid. Verify the switch you are using". ("A parancssor paramétere nem megfelelő. Ellenőrizze a használt kapcsoló helyességét.")Mit tehetek?
-
Windows Vista operációs rendszert használok. Amikor a teljes illesztőprogram-csomagot telepítem, akkor a következő hibaüzenetetkapom: „Kezeletlen kivétel”(Unhandled Exception). Mit tehetek?
-
Windows XP operációs rendszert használok; amikor a Brother készülékem USB illesztőprogramjait telepítem, akkor az 'Ezt a hardvertnem lehet telepíteni' hibaüzenetet kapom és nem tudok nyomtatni. Mit tehetek?
-
Windows XP SP2 vagy Windows Server 2003 operációs rendszert használok. A nyomtató illesztőprogram telepítése után egy hibaüzenetjelenik meg, amelyik a BRSVC01A.EXE fájlra hivatkozik és nem tudok nyomtatni. Mit tehetek?
-
Windows XP/XP Professional x64 operációs rendszert használok. Ha a számítógépem feléled a készenléti állapotból vagy ahibernálásból, akkor a „Nincs eszköz” üzenet jelenik meg és a státusz monitor szürkévé válik. Mit tehe
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
-
A Brother készülék nem látszik a "Print & Fax" vagy "Print & Scan" eszközben. (Mac OS X 10.5 vagy újabb verzió)
-
A Brother készülékemet megosztottam a Windows XP számítógépen, más Windows felhasználók azonban nem tudnak nyomtatni. Miért?
-
A Brother készüléket Windows XP/Windows Vista TCP/IP alapú hálózati környezetben használom. Eddig tudtam nyomtatni, most pedigegyszerre nem. Miért?
-
A következő hibaüzenetet kaptam: „Print Queue is stopped” (Nyomtatási sor leállítva) Mac OS X 10.2 - 10.4 operációs rendszeresetén.
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtató státusza Offline vagy Szünetel (Paused). (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát?
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Az Adobe® Acrobat®/Acrobat® Reader®/Reader® alkalmazásokkal nem tudok nyomtatni. Hogyan háríthatom el ezta problémát?
-
Brother készülékem nem látható a Print Center (Nyomtatóközpont) és a Printer Setup Utility alkalmazásokban. (Mac OS X 10.2 - 10.4operációs rendszer esetén)
-
Egyszerű hálózati konfigurációt használok (Simple Network Configuration) Apple® Mac OS X rendszeren. A Macintosh gépről tudoknyomtatni, de a Windows PC-ről nem. Mit tehetek?
-
Fehér vízszintes csíkok jelennek meg a nyomtatott képen, ha a PaperPort® programmal nyomtatok. Mit tehetek ilyenkor?
-
Ha a PowerPoint alkalmazásból nyomtatok, és a 2 az 1-ben funkciót használom, akkor a dokumentum egyes szegélyei nem lesznekkinyomtatva, vagy a nyomtató olyan vonalakat nyomtat, amelyeknek nem kellene ott lenniük. Mit tehetek?
-
Ha Microsoft® Word 2002 alkalmazást használom, akkor azoknál a szegélyeknél, amelyek hullámos vagy szaggatott vonalat vagypontsort használnak, a vonalak folyamatos vonalként jelennek meg. Mit tehetek?
-
Mac OS X operációs rendszert használok, és hibaüzeneteket kapok, ha nyomtatni szeretnék. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
-
Nem tudok nyomtatni számítógépről hálózaton keresztül (Windows).
-
Nem tudok nyomtatni számítógépről hálózaton keresztül . (Macintosh)
-
Nyomtathatok DOS alkalmazásokból is?
-
Windows Vista vagy Windows 7 operációs rendszert használok és hálózatra csatlakozott Brother készülékkel szeretnék dolgozni, de akészülék nem csatlakozik (offline) és nem tudok nyomtatni.
-
Windows XP SP2 vagy Windows Server 2003 operációs rendszert használok. A nyomtató illesztőprogram telepítése után egy hibaüzenetjelenik meg, amelyik a BRSVC01A.EXE fájlra hivatkozik és nem tudok nyomtatni. Mit tehetek?
-
<!--Title Start-->Dokumentum szkennelése Windows XP alkalmazással
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
-
A Brother ControlCenter2 programmal való szkenneléskor a „Scanning failed. Please try to scan the image again, if the errorhappens again please restart your computer, and then try to scan again. (CC031)” üzenet jelenik meg és nem tudok szkennelni. Mittehetek?
-
A Brother készülékhez tartozó CD-ről vagy az internetről letöltött illesztőprogramokat használom, de a Windows Server™ 2003környezetből nem tudok szkennelni. Mit kell tennem a probléma elhárításához?
-
A ControlCenter3 indításakor üres ablak jelenik meg (Windows)
-
A Szkennelés e-mailbe funkció nem működik az Outlook2002, Outlook2003 vagy Outlook2007 alkalmazásokkal.Mit tehetek?
-
A Szkennelés e-mailbe funkció nem működik az Outlook2003 vagy Outlook2007 alkalmazásokkal. Mit tehetek?
-
Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve."
-
Dokumentum szkennelése Windows Vista alkalmazással
-
Dokumentum szkennelésekor a “xxxx nem található ... (CC3-202-03031b02)" hibaüzenet jelenik meg, ControlCenter3 használatakor, USBkapcsolattal Windows 7 rendszerrel.<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
-
Ha a Brother Control Center 2.0 alkalmazásból használom a szövegfelismeréses szkennelést (OCR-t), akkor az OCR alkalmazás nemindul el. A számítógépre Windows XP SP2 szervizcsomagot telepítettem. Mit tehetek?
-
Ha a PaperPort® 8.0SE vagy 9.0SE vagy a Brother Control Center programokkal próbálok szövegfelismeréses szkennelést (OCR-t)küldeni a WordPad alkalmazásba, akkor az eredmény értelmetlen szöveg lesz. A probléma Windows XP SP 2 szervizcsomag telepítéseután kezdődött. Mi okozza ezt, és mit tehetek ilyenkor?
-
Hogyan állíthatom be és módosíthatom a ControlCenter 2 vagy 3 szkennelési opcióit?
-
Hogyan indíthatom el a Képolvasó és fényképezőgép varázslót a Windows Vista operációs rendszerben?
-
Hogyan szkennelhetek a „Képolvasó és fényképezőgép varázslóval” Windows XP operációs rendszernél?
-
Hogyan szkennelhetek be egy dokumentumot a Windows Vista Fotótár használatával?
-
Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be a Windows XP alkalmazásomba?
-
Hogyan tudok PDF formátumban szkennelni egy dokumentumot? (Scan to File)
-
Mac OS 9 operációs rendszert használok. 1,010-es hibaüzenetet kapok, ha a Macintosh számítógépemre szeretnék szkennelni. Mittehetek?
-
Mac OS X 10.4/10.5 operációs rendszert használok és telepítettem az Adobe® Photoshop® CS3 alkalmazást, de a szkenner nemismeri fel a Photoshop CS3-at, annak ellenére, hogy a ControlCenter2-vel vagy más alkalmazásokkal tudok szkennelni. Mit tehetek?
-
Mac OS X 10.5 használok. Amikor az USB-t használva szkennelni próbálok a Brother ControlCenter2-t használva a ControlCenter2 ablakbecsukódik. Mit tegyek?
-
Mac OS X 10.5 operációs rendszert használok. A hálózati szkennelési funkció nem működik, ha a Brother készülék vezérlőpaneljánmegnyomom a szkennelés gombot. Mit tehetek?
-
Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006)
-
Mac OS X számú rendszert használok. Nem tudok szkennelni az USB interfész használatával.
-
Megosztom a Brother készülékemet. Tudok nyomtatni, de szkennelni nem.
-
Nem tudok hálózaton keresztül szkennelni, de nyomtatni igen. (Windows)
-
Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet.
-
Több oldal beolvasása egy fájlba, ahelyett, hogy az egyes beolvasást különfájlként mentené.
-
Windows operációs rendszert használok. A hálózati szkennelés funkció nem működik, amikor a Brother készülékem vezérlőpultjánmegnyomom a Scan (Szkennel) gombot. <!--StartFragment -->
-
Windows rendszert használok. Amikor Email-be szeretnék szkennelni, ezt a hibaüzenetet kapom: "the command line argument is notvalid. Verify the switch you are using". ("A parancssor paramétere nem megfelelő. Ellenőrizze a használt kapcsoló helyességét.")Mit tehetek?
-
Windows Vista operációs rendszert használok. Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be egy Office 2007 alkalmazásba?
-
Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bites operációs rendszert használok. Nem tudok a Corel® Paint ShopPro® X alkalmazással szkennelni a WIA illesztőprogram segítségével. Mit tehetek?