Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A Brother készülékemet megosztottam a Windows XP számítógépen, más Windows felhasználók azonban nem tudnak nyomtatni. Miért?
-
A Brother készüléket Windows XP/Windows Vista TCP/IP alapú hálózati környezetben használom. Eddig tudtam nyomtatni, most pedigegyszerre nem. Miért?
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtatási sebesség lassú.
-
A nyomtatási sebesség nagyon lelassul, amikor XML Paper Specification dokumentumformátumú nyomtató meghajtót használok.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Amikor nyomtatok, az XML Paper Specification Printer Driver/illesztőprogram használatával, a nyomat nem olyan, mint amireszámítani lehetett, nagyon különbözik az eredeti verziótól, vagy az előnézettől, vagy egyáltalán nem tudok nyomtatni.
-
Ha a PowerPoint alkalmazásból nyomtatok, és a 2 az 1-ben funkciót használom, akkor a dokumentum egyes szegélyei nem lesznekkinyomtatva, vagy a nyomtató olyan vonalakat nyomtat, amelyeknek nem kellene ott lenniük. Mit tehetek?
-
Kérdés:<!--Title Start-->Ha Microsoft Excel 2002/2003, Word 2002/2003 vagy PowerPoint 2002/2003, programokból nyomtatok,akkor a félig átlátszó alakzatok nem megfelelően jelennek meg a nyomtatásban. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
-
Nyomtathatok DOS alkalmazásokból is?
-
Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?