Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(14) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A beolvasás sikertelen / a beolvasás sikertelen A Dob hamarosan eléri élettartama végét A festék kifogyóban A Firmware frissítő eszköz vagy az I-FAX telepítő eszköz futtatásakor a 'Program nem tud futni' üzenet jelenik meg a számítógépenképernyőjén. Mit kell ilyenkor csinálnom? A nyomtatás nem lehetséges, vagy a Nyomtatás nem lehetséges XX Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat. Cserélje a dobegységet Dob! Elakadás belül Festékkazetta cseréje Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006) Most cseréltem ki a tonerkazettát, és az LCD-kijelzőn továbbra is megjelenik a „Toner Low”(Toner alacsony) / „cserélje ki a tonert” (Toner befejeződött) üzenet, vagy a Toner LEDtovábbra is világít vagy villog. Nincs festék Tovább
(9) A gépem kétoldalasan nyomtat, amikor az illesztőprogramban az egyoldalas nyomtatást választom (Linux) A letöltött illesztőprogram neve különbözik a gépemetől. (Linux) A nyomtató-illesztőprogram egyszerű eszköz telepítése. (Linux) A nyomtató-illesztőprogramok eltávolítása (Linux) A Scan Key Tool (Linux) tűzfalport-követelményei Az illesztőprogram telepítése sikeres volt, de nem tudok nyomtatni Redhat, Fedora vagy CentOS (Linux) rendszereken. Az illesztőprogram telepítése sikeresen befejeződött, de nem tudok kinyomtatni. (Linux) Beolvasás XXXX-ig. (XXXX a Scan Key-Tool funkció.) (Linux) Használhatom a Brother nyomtatómat 64 bites Linux disztribúcióval? (Linux)
(3) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
(12) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok. A nyomtató állapota Offline vagy szüneteltetve. A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát? Fekete vonalak az oldalon Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június) Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Mac) Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Windows) Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal? Tovább
(16) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A beolvasás beállításainak módosítása ControlCenter4-ről vagy A BEOLVASÁSgombbal (Windows®esetén) A Brother készülékhez tartozó CD-ről vagy az internetről letöltött illesztőprogramokat használom, de a Windows Server™ 2003környezetből nem tudok szkennelni. Mit kell tennem a probléma elhárításához? A hálózati lapolvasás funkció nem működik, ha megnyomja a Brother készülékkezelőpaneljén lévő Scan (Beolvasás) gombot. (Windows esetén) Dokumentum beolvasása és mentése PDF-formátumban Windows rendszerhez (beolvasás fájlba) Hogyan indíthatom el a Képolvasó és fényképezőgép varázslót a Windows Vista operációs rendszerben? Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006) Mac OS X számú rendszert használok. Nem tudok szkennelni az USB interfész használatával. Megosztom a Brother készülékemet. Tudok nyomtatni, de szkennelni nem. Nem találom a célszámítógépet a hálózaton, amikor akészülék Beolvasás gombjával vagy vezérlőpaneljével próbálokbeolvasni egy dokumentumot. Nem tudok hálózaton keresztül szkennelni, de nyomtatni igen. (Windows) Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal? Tudok nyomtatni, de nem tudok szkennelni hálózaton keresztül. (Windows esetén) Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bites operációs rendszert használok. Nem tudok a Corel® Paint ShopPro® X alkalmazással szkennelni a WIA illesztőprogram segítségével. Mit tehetek? Tovább
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek