1. Home Brother
  2. Támogatás
  3. Írjon nekünk
  4. Support Center Applikáció

Töltse le mobileszközére és kérjen Brother támogatást egy alkalmazásban

Átfogó termékbeállítási útmutató.

Termék kézikönyvek.

GYIK és hibajavítások.

Közvetlen link a teljes támogatáshoz.

Support Center Applikáció - Gyakran Ismételt Kérdések

A Brother SupportCenter alkalmazás Apple és Android mobil eszközökkel működik. Győződjön meg arról, hogy mobileszköze a következő operációs rendszerek egyikét használja:

  Android: 4.0 vagy újabb verzió.
  iOS (iPhone, iPad és iPod touch): 9.0 vagy újabb verzió.

A SupportCenter applikáció telepítése mobil eszközön:

1. Töltse le a Brother SupportCenter applikációt az App Store-ból vagy a Google Play-ről:

Android eszközök

Apple eszközök iPhone, iPad, és iPod touch)

 2. Érintse meg a “Brother SupportCenter” feliratot az applikáció telepítéséhez.

Jelenleg nem minden termék támogatja az Eszköz állapota / információ funkciót.

A Brother SupportCenter alkalmazás kompatibilis a következő Brother termékekkel:

• Tintasugaras nyomtató / fax / MFC / DCP
• Fekete-fehér lézernyomtató
• Színes nyomtató (lézer / LED)
• Fekete-fehér lézer fax / MFC / DCP
• Színes fax / MFC / DCP (lézer / LED)
• Nagy sebességű munkacsoport-nyomtató
• P-touch (PT / RL)
• Címkenyomtató (QL / TD)
• Varrás és hímzés
• Vágó gép
• Mobil nyomtató (RJ / PJ / MW)
• Dokumentum-szkenner
• Bélyegző készítő
• Fejtartó kijelző

A Find Wi-Fi funkcióval használhatja a Brother termék kiválasztását, ha ugyanahhoz a vezeték nélküli hálózathoz csatlakozik, amelyhez a mobileszköz is csatlakozik.

• A Brother SupportCenter hozzáférést biztosít a telepítési információkhoz, a termék kézikönyvéhez, a GYIK-hez és a hibaelhárítási tippekhez.
• A Brother My Supplies lehetővé teszi a Brother nyomtató kellékeinek (tinta vagy toner) nyomon követését és átrendezését.
• A Brother iPrint & Scan segítségével nyomtathat és szkennelhet mobileszközéről vagy számítógépéről vezeték nélküli hálózaton.

Termékétől függően előfordulhat, hogy egyes funkciók nem állnak rendelkezésre és szürkén jelennek meg.

További támogatásra van szüksége? Tekintse át a további lehetőségeket:

Pictogramă înregistrare produs Brother

Regisztrálja készülékét

 Egyszerűen és könnyen követhető regisztrációs lépések

 Igényelheti az aktuális promóciókat a saját Brother Online fiókjába.

Kövesse nyomon a megvásárolt termékeket és aktiválja a garanciát.

Készülék regisztrálása

Pictogramă descărcare documentație și drivere Brother

Illesztőprogramok és letöltések

Frissítse az illesztőprogramokat a Brother eszközön, vagy töltse le a szoftvert.

Hálózati kapcsolat-javító eszközöket és számos BRAdmin letöltést is itt talál.

Tudjon meg többet

A garanciáról, a szervizről és az újrahasznosításról szeretne információhoz jutni?