Átfogó termékbeállítási útmutató.
Termék kézikönyvek.
GYIK és hibajavítások.
Közvetlen link a teljes támogatáshoz.
A Brother SupportCenter alkalmazás Apple és Android mobil eszközökkel működik. Győződjön meg arról, hogy mobileszköze a következő operációs rendszerek egyikét használja:
Android: 4.0 vagy újabb verzió.
iOS (iPhone, iPad és iPod touch): 9.0 vagy újabb verzió.
A SupportCenter applikáció telepítése mobil eszközön:
1. Töltse le a Brother SupportCenter applikációt az App Store-ból vagy a Google Play-ről:
Apple eszközök iPhone, iPad, és iPod touch)
2. Érintse meg a “Brother SupportCenter” feliratot az applikáció telepítéséhez.
A Brother SupportCenter alkalmazás kompatibilis a következő Brother termékekkel:
• Tintasugaras nyomtató / fax / MFC / DCP
• Fekete-fehér lézernyomtató
• Színes nyomtató (lézer / LED)
• Fekete-fehér lézer fax / MFC / DCP
• Színes fax / MFC / DCP (lézer / LED)
• Nagy sebességű munkacsoport-nyomtató
• P-touch (PT / RL)
• Címkenyomtató (QL / TD)
• Varrás és hímzés
• Vágó gép
• Mobil nyomtató (RJ / PJ / MW)
• Dokumentum-szkenner
• Bélyegző készítő
• Fejtartó kijelző
A Find Wi-Fi funkcióval használhatja a Brother termék kiválasztását, ha ugyanahhoz a vezeték nélküli hálózathoz csatlakozik, amelyhez a mobileszköz is csatlakozik.
• A Brother SupportCenter hozzáférést biztosít a telepítési információkhoz, a termék kézikönyvéhez, a GYIK-hez és a hibaelhárítási tippekhez.
• A Brother My Supplies lehetővé teszi a Brother nyomtató kellékeinek (tinta vagy toner) nyomon követését és átrendezését.
• A Brother iPrint & Scan segítségével nyomtathat és szkennelhet mobileszközéről vagy számítógépéről vezeték nélküli hálózaton.
Egyszerűen és könnyen követhető regisztrációs lépések
Igényelheti az aktuális promóciókat a saját Brother Online fiókjába.
Kövesse nyomon a megvásárolt termékeket és aktiválja a garanciát.
Frissítse az illesztőprogramokat a Brother eszközön, vagy töltse le a szoftvert.
Hálózati kapcsolat-javító eszközöket és számos BRAdmin letöltést is itt talál.